Skip to main content

El Patronat Municipal de Turisme de Tarragona – Tarragona Turisme- va ser creat l’any 1983 per l’Ajuntament de Tarragona, amb l’objectiu de promocionar la ciutat de Tarragona a l’exterior per a la captació de visitants i la prestació de serveis als turistes que visiten la ciutat. Com a Organisme Autònom Local, dotat de personalitat jurídica pròpia, es regeix pels seus estatuts.

Enllaços d'interès:

Memòries

Portal de transparència

Perfil del contractant (Patronat Municipal de Turisme de Tarragona)

Perfil del contractant (Ajuntament)

Missió

La missió de Tarragona Turisme és contribuir a la prosperitat de Tarragona i del seu sector turístic, essent la seva veu a l'exterior, tot orientant-se a la captació i satisfacció d'un turisme de valor afegit, sostenible i respectuós.

En la seva missió, Tarragona Turisme treballa en els àmbits de l’estratègia, la comunicació i el màrqueting turístic, per arribar a assolir els objectius establerts en:

  • Posicionar la marca Tarragona, com a destinació turística de qualitat i compromesa amb els objectius de desenvolupament sostenible.
  • Captar esdeveniments a la ciutat, que donin un impuls al sector econòmic, per tal que dinamitzi el teixit productiu, així com generi valor a la ciutat i als seus residents.
  • Gestionar la destinació per tal de contribuir al foment del turisme i ajudar al seu creixement d’una manera sostenible.
  • Orientar als nostres visitants per tal de millorar la seva experiència.
 
Visió

La visió de Tarragona Turisme és ser l'agència de màrqueting turístic de destinació de referència per als agents implicats en el model turístic de la ciutat de Tarragona.

Valors

Els valors corporatius són els següents:

  • Innovació 
  • Proactivitat 
  • Compromís
  • Confiança 
  • Competitivitat 
  • Sostenibilitat
 
Serveis

Vegeu els serveis que Tarragona Turisme ofereix.