SIGNAT UN CONVENI DE COL·LABORACIÓ PER PROMOCIONAR LA TARRACO ROMANA
La Confederació d’Empresaris de Comerç i de Serveis de les Comarques Tarragonines, en nom de la Confederació de Comerç de Catalunya, ha signat avui un acord de col•laboració amb el Consorci per a la Gestió del Pla de Competitivitat turística de la Tarraco Romana.
Ambdues entitats posaran en marxa una aplicació per telefonia mòbil per a la promoció conjunta del comerç, el turisme i la cultura tarragonina, aprofitant la importància de les noves tecnologies i l’evolució dels anomenats smartphones.
Aquesta “app” combinarà la geolocalització dels comerços associats a les unions de botiguers de la Costa Daurada amb tota l’oferta turística i cultural, així com l’agenda de les activitats locals. Per tal d’arribar al màxim nombre de persones, turistes o locals, la informació estarà disponible en quatre idiomes: català, castellà, anglès i rus.
La presidenta del Consorci, Patricia Anton, ha valorat molt positivament la signatura del Conveni ja que " donarà un impuls a la promoció del comerç, el turisme i la cultura, doncs mitjançant les noves tecnologies, els posarà a l'abast dels turistes, visitants i ciutadans”.
La Confederació de Comerç de Catalunya és l’organització més representativa del comerç català i aplega actualment uns 350 gremis i associacions, que alhora representen 90.000 comerciants i botiguers de Catalunya. La delegació de Tarragona aplega a més de 4.000 botiguers agrupats en 17 associacions de tot el Camp de Tarragona.
Adjuntem fotografia de la signatura del Conveni.
Patrícia Anton, presidenta del Consorci per a la Gestió del Pla de Competitivitat Turística de la Tarraco Romana, acompanyada d’Ernest Juncosa (a la dreta) i Carlos Legaz, president i vicepresident de la Confederació d’Empresaris de Comerç i de Serveis de les Comarques Tarragonines (CECOSECT) , respectivament.
Tarragona, 10 de maig 2012