EL ‘GRUPO DE CIUDADES PATRIMONIO DE LA HUMANIDAD DE ESPAÑA’ PROMOU ELS SEUS ATRACTIUS TURÍSTICS I CULTURALS A FLORIDA I GEORGIA
• El GCPHE dona continuïtat a les seves campanyes de promoció turística als Estats Units.
• L’ Associació organitza aquesta setmana a Miami i Atlanta presentacions de la seva oferta turísitica als professionals del sector, així com seminaris de formació per a agències de viatges amb la col•laboració de l’Oficina Espanyola de Turisme a Miami.
• L’ Alcalde de Segòvia i President del Grup junt amb l’ Alcalde d’ Àvila representen els interessos institucionals de ‘Ciudades Patrimonio’ en aquesta campanya de promoció turística.
• Els Estats Units és el cinquè mercat emissor en número de turistes per a les destinacions del ‘Grupo’.
El ‘Grupo de Ciudades Patrimonio de la Humanidad de España’ promou, en col•laboració amb l’Oficina Espanyola de Turisme, una nova campanya de promoció turística als Estats Units, centrada en aquesta ocasió a Miami i Atlanta.
El President del ‘Grupo’ i Alcalde de Segòvia, Sr. Pedro Arahuetes, se ha desplaçat junt amb l’ Alcalde d’Àvila, Sr. Miguel Angel García i una delegació tècnica en representació de l’ “Asociación”. Durant aquests dies mantindran trobades amb la Cònsol General de l’Ambaixada d’Espanya, Sra. Cristina Barrios, la Consellera de Turisme, Sra. Mónica Sánchez, mitjans de comunicació i empresaris.
Ahir va tenir lloc a l’ hotel Biltmore de Miami una presentació, recolçada pel Consolat, en la que es van donar cita prop d’un centenar d’agents de viatges, touroperadors i mitjans de comunicació.
L’aeroport de la capital de Florida és el segon punt de sortida als Estats Units, en número de viatgers, fent destins internacionals, després del JFK de Nova York.
Aquestes activitats conclouran el pròxim dijous amb una nova convocatòria a l’ hotel Meliá d’ Atlanta, dirigida a professionals del sector de l’àrea metropolitana, aprofitant l’oportunitat que brinden les bones connexions aèries pel mercat entre aquesta ciutat, Madrid i Barcelona, de les que poden beneficiar-se les tretze destinacions ‘Patrimonio de la Humanidad’.
Les ciutats ‘Patrimonio de la Humanidad’ varen rebre en la seva totalitat uns 100.000 turistes estadounidencs en 2010.
Dintre del turisme vacacional, el viatger estadounidenc que visita Europa destaca la seva preferència pel turisme cultural.
La campanya consolida altres accions prèvies dirigides per part de l’ “Asociación” a aquest mercat en els darrers anys i que han consistit en l’ organització de presentacions a Nova York, Chicago i Boston, viatges de familiarització per agents i periodistes, participació en jornades de Turespaña i desenvolupament d’una campanya cooperativa amb Madrid Visitors &Convention Bureau i el Consorci Virtuoso.
Sobre el GCPHE
El ‘Grupo de Ciudades Patrimonio de la Humanidad de España’ és una associació sin ànim de lucre creada l’any 1993 amb l’objectiu d’actuar de manera conjunta en la defensa del patrimoni històric i cultural de les ciutats que el formen: Alcalà de Henares, Àvila, Càceres, Còrdova, Conca, Eivissa, Mérida, Salamanca, San Cristóbal de la Laguna, Santiago de Compostela, Segòvia, Tarragona i Toledo.
www.SpainHeritageCities.com www.ciudadespatrimonio.org
Per més informació
Marian Revuelta
Coordinadora / comissió de turisme
GRUPO CIUDADES PATRIMONIO DE LA HUMANIDAD DE ESPAÑA
Tel.: +34 971 307 619