EL FESTIVAL MINIPOP JA ASSAJA AL PASSEIG DE LES PALMERES
Venudes 1.500 entrades anticipades i els hotels col·laboradors estan plens. La polsera del festival donarà accés gratuït als recintes de la Tàrraco Romana
La 7a edició del Minipop va prenent forma. A menys de dues setmanes de l’inici, l’equip del festival ha començat a assajar in situ per prendre la mida al passeig de les Palmeres i mostrar l’àmplia varietat d’oferta cultural que hi ha dins de la programació. Per això, els organitzadors han delimitat els diferents espais amb cintes i guixos de colors i han convidat als periodistes a visitar-los.
La regidora de Turisme, Inmaculada Rodriguez i la directora del Festival, Núria Serrano, acompanyades per diferents membres de l’equip, han recorregut el plànol per explicar les últimes novetats del festival. A l’escenari, a l’extrem nord del passeig, enguany hi passaran grups com La Bien Querida, Mazoni, Carles Belda i Sanjosex, s’hi representarà l’espectacle de titelles Matito i s’hi projectaran dues pel·lícules molt especials. A continuació, s’hi trobarà el minibar, les pop up stores, el restaurant i la zona de descans.
La comitiva s’ha aturat a l’Espai Tallers per conèixer algunes de les 23 propostes creatives seleccionades per aquesta setena edició. Els participants podran dibuixar concerts amb la il·lustradora Marta Bellvehí, aprendre a fer poemes amb Meritxell Cucurella-Jorba o conèixer el robot interactiu Quíric a l’Espai CaixaForum. També han entrat a la nova galeria d’art dels minireporters i la nova Silent Disco, per després entretenir-se una estona a l’Espai Nadó, creat per l’Associació Tecletes per als més petits de la casa. El recorregut també ha passat per davant de les 28 paradetes de coses boniques fetes a mà de la Fira Minicrafts.
La regidora de Turisme ha afirmat: “El Patronat Municipal de Turisme referma la seva col·laboració amb al Festival Minipop amb l’objectiu de treure’l a la llum més enllà de la nostra província. És un festival madur a la nostra ciutat, que acaba de ser reconegut amb un segell de qualitat europeu, i que té potencial per atraure turisme familiar i turisme cultural”. I ha afegit: “Valorem i agraïm que existeixin iniciatives privades d’aquest tipus que enforteixen la marca de Tarragona com a ciutat viva, com a ciutat històrica que també aposta per la cultura contemporània”.
El festival de música i cultura contemporània per a tots els públics se celebrarà del 2 al 4 de juny. Els abonaments anticipats pels tres dies segueixen a la venda a 9 euros a diferents punts de Reus, Valls, Constantí i Cambrils i online a www.productesdelaterra.cat. El preu a taquilla serà de 12 euros. El festival compta amb la col·laboració de la regidoria de Turisme de l’Ajuntament i el Port de Tarragona. També es finança gràcies a patrocinadors privats com Repsol, Estrella Damm, CaixaFòrum, BASF, Oliva Motor, El Corte Inglés i el suport de la Xarxa Minipop formada per petites empreses que fan créixer el festival a través del micromecenatge.
El programa complet es pot consultar per dies a: www.minipop.cat.