EN MARXA LA NOVA RUTA GASTRONÒMICA DE TARRAGONA GASTRODELIRIUM
La ruta compta amb la participació de 14 establiments, durarà 12 mesos i oferirà degustacions diverses cada setmana
Es tracta d’una proposta que vol potenciar la gastronomia tarragonina entre setmana
L’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de Tarragona Ciutat juntament amb Codorniu Gleva States i el Patronat Municipal de Turisme de Tarragona han presentat avui dilluns 2 de març la nova ruta gastronòmica GastroDelirium que s’estrenarà el proper dijous 12 de març. Durant 12 mesos, 14 establiments de la ciutat serviran degustacions acompanyades d’una beguda que canviarà cada setmana. Per un preu de 5 € es podrà gaudir d’una degustació de qualitat maridada amb un vi blanc, negre, rosat o d’un cava de les bodegues de Gleva States.
Els establiments participants són: Sentits, Restaurant La Pepita, María Castaña, Restaurant Còcvla, Alta Taverna Solric, La Morada, Casa Balcells, Bar Negresco, Raffa Gelati, Bocois Bar, Seasons, Testo, El Taradet i Arlemar.
La presidenta del Patronat de Turisme de Tarragona, Laura Castel, ha aplaudit que es posi en marxa una iniciativa com el Gastrodelirium “perquè és una proposta inusual, ja que planteja la continuïtat durant tot l’any”. El president de l’Associació d’Hostaleria de Tarragona Ciutat, Javier Escribano, ha remarcat que la proposta “pretén consolidar-se i crear l’hàbit de sortir cada dijous al vespre a fer una tapa elaborada i de qualitat. Una mena d’avantsala al cap de setmana”. “En definitiva, es tracta d’una proposta pensada per potenciar la gastronomia de qualitat oferint-la a un preu assequible i que té com a objectiu diferenciar-se d’altres rutes gastronòmiques, donar vida a la ciutat entre setmana i promocionar els restaurants que hi participen”, conclou. Per la seva part, la responsable de màrqueting de Gleva Estates, Joanna Civit, ha afegit que “promocions com aquesta engresquen la gent a sortir i participar”.
Un dels objectius que es va marcar l’Associació d’Hostaleria de Tarragona Ciutat quan es va fundar, va ser el de promocionar els establiments associats a través d’esdeveniments com aquest, que a diferència d’altres jornades, s’allargarà durant un any i tindrà continuïtat setmana rere setmana, amb la voluntat de convertir-se en un imprescindible dels dijous a Tarragona.
Els establiments participants, les propostes gastronòmiques setmanals, l’actualitat i les novetats de GastroDelirium es podran consultar als perfils de Facebook i a Instagram (@gastrodelirium), creats per a l’ocasió. Cada setmana es publicaran les propostes de cada restaurant i també els concursos i promocions que es duran a terme, com el sorteig mensual de passaports VIP o l’obsequi d’una botella de cava de Gleva States per a aquelles persones que completin el passaport amb els 14 establiments.
Per a més informació, contacteu amb comunicacio@aeht.es