LA CAMPANYA SUMMERLOVE PROMOCIONARÀ EL PRODUCTE LOCAL ENTRE ELS USUARIS DELS CÀMPINGS
Aquest matí s’ha presentat la campanya SummerLove que impulsa Espimsa, juntament amb l’Associació de Venedors del Mercat Central de Tarragona i l’Agrupació de Càmpings de Tarragona. La regidora de Comerç i president d’Espimsa, Patrícia Antón ha explicat que “es tracta d’una iniciativa per apropar el producte local de qualitat a les persones que es troben allotjades al càmpings de la ciutat” i ha destacat que “la col•laboració entre els botiguers del Mercat i els propietaris del càmpings ha fet possible posar en marxa aquesta campanya que atraurà visitants al centre de la ciutat”.
Amb la campanya SummerLove, els usuaris del càmpings rebran una bossa ecològica i si van a comprar amb ella al Mercat Central tindran dues hores de pàrquing gratuït i vals de descompte de 3 euros. A més, tindran la possibilitat de deixar la seva compra en una consigna refrigerada i així si volen poden anar a passejar per Tarragona. Aquest és el segon any que es realitza aquesta campanya, l’any passat van gaudir-ne prop de 3.000 famílies.
Fotografia de Mauri Fernandez.
A la foto, d’esquerra a dreta: el president de l’Agrupació de Campings de Tarragona, Joan Anton, representant dels vendedors del Mercat Central de Tarragona, Paqui Sanchez i la regidora de Comerç i Turisme i presidenta d’ESPIMSA, Patrícia Anton.
Tarragona, 2 de juliol de 2013