Vés al contingut

LA CAMPANYA “TARRAGONA, UN SECRET AL MEDITERRANI”, PREMIADA AL FESTIVAL INTERNACIONAL DE CINE DE TURISME ART&TUR

dilluns, 29 octubre 2018
Font
Ajuntament de Tarragona

L’anunci promocional de Tarragona Turisme rep el guardó a la millor producció audiovisual turística de la Península Ibèrica, que es va entregar el passat divendres 26 d’octubre a Leiria (Portugal).

Finalment la campanya de promoció “Tarragona, un secret al Mediterrani” realitzada pel Patronat Municipal de Turisme ha guanyat el premi a la millor producció audiovisual turística de la península Ibèrica al Festival Internacional de Cine de Turisme ART&TUR. El veredicte es va fer públic el passat divendres 26 d’octubre en una gala a la localitat de Leiria, a Portugal, a la qual va assistir la presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Inma Rodríguez.

La consellera s’ha mostrat molt contenta per haver aconseguit el premi, ja que “suposa un reconeixement internacional a Tarragona com a destinació turística que s'està promocionant intensament i creativament, seguint les tendències i noves formes de comunicació i màrqueting turístic, i una oportunitat per posicionar Tarragona com a destinació de primer nivell, en línia amb altres accions, com l'aparició en la campanya internacional 'Spain is part of you' de Turespaña".

Un secret al Mediterrani

L’espot premiat va ser llançat el 26 d’abril de 2017 pel Patronat Municipal de Turisme i destaca el potencial dels valors patrimonials, culturals i gastronòmics de Tarragona i la col·loca al costat d’icones turístiques nacionals i internacionals de primer nivell. Amb l’eslògan “Tarragona, un secret al Mediterrani”, la campanya de promoció audiovisual va ser el resultat dels estudis de marca de ciutat que situaven la ciutat com una ‘joia desconeguda’ amb moltes possibilitats de créixer en visibilitat i notorietat. Així, Tarragona Turisme va idear un producte audiovisual per donar a conèixer les tradicions, el patrimoni, la gastronomia i la mediterraneïtat en un format innovador. El vídeo està realitzat per la productora El Dedo en el Ojo i dirigit pel realitzador argentí Patricio Suárez.

La campanya s’ha pogut veure a totes les xarxes socials de Tarragona Turisme, a TV3 durant la primera quinzena de llançament i, amb la col·laboració de Turespaña i de l’Agència Catalana de Turisme, a tots els països on són les Oficines Espanyoles de Turisme a l’Estranger (OETs) i als Centres de Promoció Turística de Catalunya (CPTs).