• Català
  • Español
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Русский
  • Zhōngwén

LES CIUTATS PATRIMONI DE LA HUMANITAT D'ESPANYA ES PROMOCIONEN AL MERCAT FRANCÈS AL SALÓ DEL TURISME DE PARÍS

© GCPHE
15/03/2018
Font: 
Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat d'Espanya

El Grup Ciutats Patrimoni participa a la fira Salon Mondial du Tourisme que se celebra al Parc d'Exposicions Porte de Versailles de París, del 15 al 18 de març de 2018.

Es tracta d'una de les fires generals de turisme més importants de França per descobrir tendències i novetats del mercat i del sector. Aquest any celebra la seva 43a edició i comptarà amb noves àrees temàtiques. Segons informacions de l'organització, l'any passat aquest esdeveniment va comptar amb més de 105.000 visitants.

Les Ciutats Patrimoni disposen en aquest esdeveniment d'un espai propi dins de l'estand de Turespaña, coordinat per l'OET de París, des del qual la tècnica Josefa Rus, en representació del Grup, presentarà l'oferta turística, patrimonial i cultural de les 15 ciutats.

El mercat francès

Segons "Le Memento du Tourisme" publicat per la Direcció General d'Empreses, Espanya es manté com a destinació internacional preferida per als francesos, amb una quota de mercat del 19,1% sobre el total de viatges internacionals, seguida d'Itàlia (13,6 %), Bèlgica i Luxemburg (7,8% tots dos) i Regne Unit (6,2%).

Des de l'any 2010 el mercat francès ve creixent de forma ininterrompuda. Per als francesos, els principals factors d'elecció d'una destinació internacional són el descobriment de cultures, el preu i el clima. Consideren a Espanya com la seva destinació preferida per a vacances en família i vacances de baix pressupost, pel fet que ofereix serveis i infraestructures qualitatius, àmplia diversitat d'activitats en destí i preus competitius (TourHebdo). Valoren l'estil de vida espanyol i tenen consolidada la imatge del nostre país com a destinació cultural (només per darrere d'Itàlia) i de sol i platja.