MÉS DE CENT REPRESENTANTS DEL SECTOR TURÍSTIC TARRAGONÍ ASSISTEIXEN AL “NETWORKING” DE FINAL DE TEMPORADA ORGANITZAT PER TARRAGONA TURISME
Les associacions de Tarragona d’hotels, càmpings i apartaments acompanyen el Patronat Municipal de Turisme a l’esdeveniment
La Casa Joan Miret va ser ahir dijous 30 de novembre l’escenari d’un networking de final de temporada organitzat pel Patronat Municipal de Turisme de Tarragona i al qual van assistir més d’un centenar de representants del sector turístic de la ciutat. En la trobada, es va constatar el bon moment turístic que viu Tarragona, que, sense haver arribat als rècords del 2017, ha tingut un comportament excel·lent i ha pogut mantenir les xifres de visitants.
Al networkingvan assistir representants de les associacions de càmpings, hotels i apartaments de la ciutat, de diferents empreses de guies i serveis turístics, del Port de Tarragona, de Port Aventura, de grups de reconstrucció històrica i de restauradors i col·lectius gastronòmics. La presidenta del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona, Inma Rodríguez, ha valorat molt positivament la reunió, que considera una oportunitat per “connectar, en un ambient distès i relaxat, el sector públic i el privat, compartir problemàtiques, visions i estratègies i establir sinergies de treball que redundin en la bona marxa turística de la ciutat”.
Durant la trobada, Tarragona Turisme va projectar un vídeo corporatiu de resum amb les línies estratègiques i esdeveniments clau del 2018 en la promoció de la ciutat, que han inclòs fites com haver format part de la campanya ‘Spain is part of You’ de Turespaña; la visita a Tarragona de programes com ‘MasterchefCelebrity’, ‘Torres en la cocina (TVE)’ o ‘No es un díacualquiera’ (RNE); la promoció amb estand propi a Fitur; la nova web de l’itinerari World HeritageJourneys of Europe d’UNESCO i NationalGeographic; l’obertura de l’Amfiteatre a visites durant les nits d’estiu per primer cop i la creació de l’espectacle de gran format ‘Amfiteatrvm’; o reconeixements internacionals com ‘Destinació arquitectònica de l’any’ de la Luxury Travel Guide i el premi a millor producció audiovisual de la Península Ibèrica al Festival Internacional de Cinema de Turisme ART & TUR per la campanya ‘Un secret al Mediterrani’.