AGENTS DE TURISME DE NEGOCIS DE BARCELONA I MADRID VISITEN TARRAGONA I LA COSTA DAURADA APROFITANT LA CELEBRACIÓ DEL CONCURS DE CASTELLS
El Tarragona Convention Bureau - TCB, oficina de congressos del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona, conjuntament amb el Costa Daurada Convention Bureau – CDCB (Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona) han organitzat un viatge de familiarització adreçat a agents especialitzats en turisme de negocis de Barcelona i Madrid per tal que coneguin la oferta MICE de la destinació. A més de viure en primera persona el XXIV Concurs de Castells, han tingut l’oportunitat de reunir-se amb diversos associats als dos convention bureaux durant una jornada de treball aquest passat dissabte 6 d’octubre.
Un total de 9 agents de viatge especialitzats en l’organització de congressos i esdeveniments han visitat Tarragona i la Costa Daurada, seguint un programa de visites organitzat conjuntament des del TCB i CDCB. Els dos organismes han organitzat el viatge fent-lo coincidir amb el Concurs de Castells de Tarragona, l’espectacle casteller més gran del món, que va tenir lloc els dies 6 i 7 d’octubre a la Tarraco Arena Plaça, per tal que els assistents poguessin gaudir d’aquest gran esdeveniment.
Els agents de viatge van estar a Tarragona entre el 5 i el 7 d’octubre visitant la Fira de Reus, el Centre de Convencions de PortAventura, el Seminari-Centre Cultural Tarraconense i el Palau de Congressos de Tarragona. A més, van realitzat diverses activitats, com un tast de vi a La Boella, una activitat de l’Estació Nàutica Costa Daurada, un bateig de golf a Lumine i visites al Castell de Tamarit, al conjunt monumental de la Tarragona Romana de la mà de Argos Serveis Cultural i al barri del Serrallo de Tarragona, entre d’altres.
Destacat en el programa, el dia 6 d’octubre va tenir lloc una jornada de treball al Seminari-Centre Cultural de Tarragona per tal que els agents de viatge assistents es poguessin reunir amb els membres del Costa Daurada Convention Bureau i del Tarragona Convention Bureau. D’aquesta manera, els agents van poder conèixer l’oferta en turisme de reunions de la destinació i mantenir reunions B2B amb gestors i serveis associats a aquest turisme del territori. Aquesta jornada va servir per ampliar la informació que els assistents al famtrip tenien establerta segons programa, i fomentar una trobada que va possibilitat el networking i l’ intercanvi de impressions entre ells.
Finalitzada l’acció, es valoren molt positivament els resultats obtinguts, tant per haver pogut mostrar el potencial de Tarragona per acollir esdeveniments, com per la resposta rebuda per part dels assistents coincidint en que és una destinació poc coneguda dins del sector MICE però amb molt potencial i molt que oferir.