Vés al contingut

TARRAGONA ACOLLIRÀ EL PRESTIGIÓS SEMINARI DE MÀRQUETING TURÍSTIC 'MARCA CIUTAT'

dilluns, 31 juliol 2017
Font
RV Edipress

El 20 i 21 d'octubre, la capital de província catalana serà amfitriona per quarta vegada consecutiva d'aquesta cita de referència a Catalunya sobre màrqueting de ciutats i destinacions

Tarragona segueix consolidant la seva posició com a referent de congressos en acollir els propers 20 i 21 d'octubre la 8a edició de 'Marca Ciutat', un seminari de referència a Catalunya pel que fa a màrqueting de ciutats i destinacions turístiques. Aquestes dues jornades de treball tindran lloc al Centre Tarraconense El Seminari, situat al casc antic, i el seu objectiu és apropar les tècniques i noves tendències del màrqueting i la comunicació per ajudar a aquestes destinacions a posicionar-se en un entorn competitiu.

Tarragona també es posiciona com a referent de congressos i seminaris. La millor prova d'això tornarà a donar-la aquesta tardor quan, els dies 20 i 21 d'octubre, aculli la 8a edició de 'Marca Ciutat' -la quarta consecutiva a Tarragona- un seminari d'absoluta referència a Catalunya que s'ha convertit ja en una cita imprescindible per als responsables de turisme, promoció econòmica i comunicació, així com per als professionals que treballen en el món del citymarketing.

Aquestes dues jornades de treball se celebraran en un dels recintes de referència per a aquest tipus d'esdeveniments, el Centre Tarraconense El Seminari, situat al casc antic de la ciutat, on al claustre del qual hi ha una petita joia arquitectònica del segle XIII: la capella de Sant Pau.

Aquesta edició estarà centrada en la 'marca' en clau interna, combinant tres tipus de formats expositius: ponències magistrals, experiències i tallers. I comptarà amb la valuosa aportació de destacats especialistes nacionals i internacionals, com Martin Boisen, vicepresident de The International Place Branding Association, o Florian Kaefer, vicepresident de The Place Brand Observer.

Les ponències del divendres 20 d'octubre versaran al voltant de com treballar la 'marca' perquè ajudi a cohesionar el municipi i fer que augmenti el sentiment de pertinença i orgull entre els ciutadans, analitzant casos de municipis que han aconseguit augmentar aquest 'orgull de ciutat' a través de la 'marca'.

La jornada del dissabte 21 d'octubre estarà dedicada a un dels aspectes clau a l'hora d'aconseguir augmentar aquest sentiment de pertinença: la construcció del 'relat de ciutat'.

El director del seminari 'Marca Ciutat', Pau Canaleta, ha destacat que "aquesta 8a edició té tots els ingredients per convertir-se en la millor de totes, tant per l'eix temàtic com pels ponents que anem confirmant".

Per la seva banda, la tinent d'alcalde de Turisme i Estratègies de ciutat, Inmaculada Rodríguez, destaca "la importància que Tarragona aculli per quarta vegada consecutiva un dels pocs congressos dedicats específicament a la Marca Ciutat que existeixen a Espanya i reafirmi així no només el seu posicionament com a ciutat de congressos sinó també com una urbs que aposta decididament per promoure la intel·ligència i el coneixement al voltant de les noves tendències en la gestió de destinacions turístiques".