TARRAGONA TURISME PARTICIPA A LA JORNADA INAUGURAL DE LA MOBILE WEEK A GIRONA
El gerent del Patronat Municipal de Turisme, Ángel Arenas, ha presentat l’app Imageen a la taula “Experiències d’innovació tecnològica a l’espai urbà”
Avui divendres 22 de febrer ha començat la Mobile Week, un esdeveniment que forma part de la Mobile World Capital Barcelona i que es desenvolupa simultàniament, a més de a Barcelona, a Girona, Lleida, Reus, Igualada i Ribera d’Ebre fins al dilluns 25 de febrer. Tarragona ha estat present a la jornada inaugural de la Mobile Week de Girona, concretament a la taula “Experiències d’innovació tecnològica a l’espai urbà”, en què el gerent del Patronat Municipal de Turisme, Ángel Arenas, ha exposat el cas de l’app de realitat augmentada Imageen Tarraco.
Arenas ha explicat com les noves tecnologies s’han aliat amb l’estratègia turística de Tarragona, que aposta per la desestacionalització, oferint al turista cultural i cosmopolita experiències autèntiques i de qualitat. En aquest sentit, Imageen complementa propostes de recreació en viu de Tàrraco Viva o Amfiteatrvm amb la realitat augmentada, que permet veure in situ com era la Tàrraco Romana en el seu màxim apogeu, els 365 dies a l’any. També ha explicat que Tarragona s’ha situat gràcies a Imageen a l’avantguarda de la tecnologia per millorar l’experiència del visitant, aprofitant el coneixement i la indústria audiovisual del territori i amb la vista posada a convertir el turisme en un sector sostenible.
La tercera edició de la Mobile Week vol obrir un espai de diàleg per a la ciutadania amb l’objectiu de reflexionar sobre l’impacte de la tecnologia a la societat. La temàtica d’enguany, “La nostra senzilla relació amb la tecnologia” aborda la reflexió sobre la transformació digital de la societat.