DIUMENGE S’EMET EL PROGRAMA MASTERCHEF CELEBRITY ENREGISTRAT A TARRAGONA
El programa, amb una audiència de 3M de persones, va arribar a la ciutat de la mà del Patronat Municipal de Turisme
Patronat Municipal de Turisme, a través de la Film Office, va treballar conjuntament amb la productora per facilitar un rodatge que, tal com explica la consellera de Turisme, Inma Rodríguez “ha suposat un gran esforç i estem convençuts que el retorn i l’impacte promocional està garantit i potenciarà les accions que estem emprenent per donar a Tarragona la visibilitat i notorietat que mereix.”
prime time; enguany es dóna la circumstància que l’audiència està arribant a xifres rècord, la qual cosa també redundarà en l’abast que tindran les imatges de Tarragona.
, on es fa la presentació dels plats, i la , on es realitza el cuinat i se serveix als convidats. La tinent d'alcalde de Turisme de l'Ajuntament de Tarragona, , afirma que "d'aquesta manera pretenem mostrar els dos elements cabdals de la promoció turística de Tarragona: la riquesa cultural de l'única ciutat Patrimoni de la Humanitat de Catalunya, amb l'Amfiteatre romà com a icona, i la nostra essència mediterrània, representada per una de les platges de la nostra costa que ha acollit altres destacats rodatges".