PRESENTADA LA CAMPANYA PER PROMOCIONAR EL TURISME RUS DE LA CIUTAT
Es pretén incentivar el consum a la zona amb un sistema de premis i regals aportats per empreses locals
Aquest matí s’ha presentat a la sala d’actes de l’Ajuntament la campanya per potenciar les compres dels turistes russos al centre de la ciutat. L’acte ha comptat amb la presència de la presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Patricia Anton, acompanyada per la representant de l’empresa Edimark, Sonia Mateo i el gerent del Patronat Carles Sanz.
Mitjançant un acord amb diversos comerços de la ciutat, els turistes podran aconseguir un catàleg amb informació turística i un llistat dels comerços adherits. Per cada 50€ de compra en aquests establiments s’entregarà una enganxina, que podrà ser acumulada i bescanviada per premis a l’oficina del Patronat Municipal de Turisme. Alguns d’aquests premis inclouen una visita guiada, un sopar en un restaurant de la ciutat o un curs d’iniciació al golf. Segons ha assegurat Patricia Anton, “aquesta campanya respon a una demanda del sector ja que l’índex de compra del turista rus és molt elevat”.
La campanya es complementarà amb la instal•lació de 10 monòlits informatius en els punts estratègics que tenen una major presència de russos. Aquests monòlits, juntament amb diverses tanques publicitàries, disposaran d’un codi QR des del qual els turistes es podran descarregar digitalment tota la informació de la campanya.
D’altra banda, des de l’ajuntament i altres institucions s’han organitzat cursos de formació per atendre el turisme rus.
S’adjunta fotografia de la roda de premsa. D’esquerra a dreta, Carles Sanz, gerent del Patronat Municipal de Turisme, Patricia Anton, presidenta del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona i Sonia Mateo, representat de l’empresa Edimark.
Fotografia de Jaume Omella.
Tarragona, 19 de juny de 2012