AURIGA PRESENTA “TASTETS DE CIUTAT” UN NOU PRODUCTE TURÍSTIC QUE PROPOSA DESCOBRIR TARRAGONA AL VOLTANT D’UN VERMUT EN UNA TERRASSA
Auriga Serveis Cultural i el Patronat Municipal de Turisme de Tarragona han presentat aquest migdia ‘Tastets de ciutat’ una conversa amb un guia professional en una terrassa d'un bar situada en un espai emblemàtic de Tarragona. La innovadora proposta ofereix un vermut amb una tapa elaborada amb productes o receptes locals, al temps que es descobreix al turista l'origen, l'evolució i els fets més curiosos del lloc on ens trobem.
Aquest nou producte turístic, que es podrà concertar a partir del pròxim cap de setmana, oferirà tres tipus de degustacions, segons ha explicat Anna Catà, d’Auriga. “D’una banda hi haurà el Tastet de Circ, amb el què pretenem que el turista assaboreixi l’evolució de la plaça de la Font des dels temps del Circ romà fins a convertir-se en escenari de la vida social i dels actes festius més diversos”. “D’altra –ha afegit Catà– hi ha el Tastet de Catedral, que oferirà llegendes i explicarà l’arquitectura i la història del passat medieval de Tarragona”. I finalment, també es podrà fer el Tastet del Serrallo “que seduirà tothom amb les seves històries, la seva gastronomia, el treball i la gent del barri pescador de la ciutat”.
La regidora de Comerç i Turisme, Patricia Anton, ha celebrat la iniciativa d’Auriga i ha comentat que “el Patronat Municipal de Turisme de Tarragona està i estarà al costat de les empreses que creïn valor afegit a la ciutat i al turisme”. Per a Patricia Anton, els ‘Tastets de ciutat’ “són una bona iniciativa que combina dues potencialitats de Tarragona: d’una banda la historia, aspecte amb el qual ens estem esforçant per explicar-la millor que cap altra ciutat i, de l’altra la gastronomia, una de les grans apostes que estem fent”. La regidora de Turisme també ha destacat que els ‘Tastets de ciutat’ aporten, a més, un aspecte cada vegada més buscat i preuat en el sector turístic: les sensacions. “La gent cada vegada viatja més i visita més llocs motivada per les sensacions i les experiències que pot viure. Explicar la història d'una manera distesa, al voltant de la terrassa d'un bar, fent una cosa tan típica de Tarragona com és el vermut, i a més, tastant productes locals, és una excel•lent manera de vendre turísticament la ciutat”, ha afegit Anton.
Els ‘Tastets de ciutat’, que compten amb el suport de l’Associació de bars i restaurants de la Plaça de la Font i de l’Associació de Restauració i Comerç del Serrallo (ARCS), estan pensats per a ser gaudits en grups reduïts de 15 persones màxim i tindran una durada d’uns 45 minuts. El preu, que inclou la conversa amb el guia, una tapa i una beguda, és de 10 € adults i 6 € els xiquets i xiquetes de 10 a 14 anys. Els tastets es poden contractar en català, castellà, francès i anglès.
Per contractar el servei dels ‘Tastets de ciutat’ caldrà fer una reserva prèvia a la web. Ara bé, en el cas que hi hagi places disponibles es podrà inscriure al mateix lloc on es realitzi l’activitat just abans de començar.
Per a més informació: reserves@tastetsdeciutat.com
Tarragona, 6 de juny 2012