• Català
  • Español
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Русский
  • Zhōngwén

MONTSE ADAN INICIA AMB EL SECTOR TURÍSTIC UNA SÈRIE DE REUNIONS PER TRAÇAR L’ESTRATÈGIA DE PROMOCIÓ DE LA CIUTAT

© Tjerk van der Meulen
© Tjerk van der Meulen
21/06/2023
Font: 
Ajuntament de Tarragona

Visibilitzar la marca Tarragona i potenciar-ne la singularitat serà un dels eixos prioritaris del mandat en matèria turística, segons ha informat la consellera

La consellera de Turisme, Comerç i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Tarragona, Montse Adan, s’ha reunit aquest dimecres amb el sector turístic de la ciutat, amb qui ha tingut una primera presa de contacte. Aquesta és la primera d’una sèrie de reunions amb el teixit turístic, comercial i empresarial de la ciutat per conèixer de primera mà les inquietuds i necessitats, amb la vista posada a traçar conjuntament l’estratègia de promoció de la ciutat. En els propers dies la consellera tindrà un calendari de reunions amb diferents agents de la ciutat en aquests àmbits.

En aquesta primera reunió, la consellera ha anunciat les línies estratègiques del mandat en matèria turística i ha escoltat les impressions, sensacions i demandes del sector. Entre les primeres mesures anunciades, hi ha la creació d’una comissió de treball trimestral amb el sector turístic, comercial i empresarial: “Volem prendre les decisions escoltant el sector i de manera conjunta, per això impulsem una comissió d’experts que es reuneixi de manera trimestral i que pugui aportar l’expertesa i el coneixement del sector a la gestió turística i comercial de la ciutat” ha assegurat. “Aquesta comissió –ha afegit— la farem funcionar ja des del principi, com demostra el fet que el Pla Estratègic de Turisme 2024-2027 el debatrem i redactarem amb el sector”.

Entre els punts abordats, la necessitat de visibilitzar la marca de la ciutat de Tarragona i potenciar-ne la singularitat és un dels aspectes que tant el sector com la Conselleria de Turisme han coincidit a destacar. La consellera Adan ha assegurat que aquest serà un dels eixos de treball prioritaris del mandat en matèria turística i ha avançat que properament s’anunciaran accions per reforçar la marca de ciutat. Altres assumptes tractats a la trobada són la voluntat de treballar un calendari estable d’esdeveniments i de projectar a l’exterior aquells amb més potencial turístic.

A la trobada hi han assistit representants del sector de l’hoteleria, els apartaments turístics, els càmpings, la restauració i els esdeveniments. En concret hi han assistit: Roger Trillas, president de l’Agrupació de Càmpings de Tarragona Ciutat; Xavier Jornet, president de l’Associació Hotelera de Tarragona Ciutat; Javier Escribano, president de l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de Tarragona Ciutat; Jordi Vilar i Enric Hernández, de l’Associació d’Apartaments Turístics i Hostels de Tarragona; Joan Calvet, president de l’Associació d’Apartaments Turístics Costa Daurada i Terres de l’Ebre (AAT); i Marta Prats, com a representat del sector d’esdeveniments i turisme MICE de l’AEHT.

randomness